Vad hände?

Wow, vad hände här? Denna kväll har jag fått massa massa kommentarer! Så himla roligt. Hur har alla hittat hit?

Har just varit inne en sväng hos mamma och lånat en kakform. Ska göra en banan-chokladkaka. Ska bli spännande att se hur det blir. Haha! Sara är i bakartagen igen. Så idag kommer jag testa tre recept som jag aldrig använt förut. Ska bli lite spännande. Den ena innehåller turkisk peppar och det är mitt favoritgodis, så man kan ju bara gissa hur mycket som hamnar i kakan och i min mun. Haha!

Ge mig denna så lovar jag att vara snäll. Haha!


Dags att sätta igång. Efter jul kan jag ha öppet hus då alla får komma och smaka av allt som jag bakat, som ingen orkat äta upp. Haha!

Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0