Som ett nytt hem.

Hej hopp! Det har varit och är fortfarande en fullt-upp-helg. I torsdags kastrerade vi katterna, sen jobbade jag. I fredags hämtade vi vårt nya köksbord och stolar, sen jobbade jag. I lördags var brorsan och jag och fotade oss för att göra tavlor till julklapp, sen jobbade jag. Nu sitter jag i bilen på väg till stockholm och ska hämta en nu soffa, sen jobbar jag. Vi lyfte ned en av de andra sofforna i källaren förut. Får ta den andra sen. Det är två soffor, tresits... Inte mindre! Hehe! De ska ut på Blocket imorn. Igår satte Fredrik ihop köksbordet så det står på plats nu. Ska olja in det imorn. Då ska jag även baka, dricka glögg och umgås med Milla. Även Fredrik om han kommer hem imorn. Nu är vi snart framme. Ska bli spännande. Hoppas den är i så gott skick som han sagt, annars blir jag besviken. Men han verkade seriös och så, så det tror jag. Kul iallafall. Tur man får hyra släp gratis på statoil. Hehe! Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0