Sista julklapparna

Godmorgon!
Sitter här och är hungrig som en varg! Lite småirriterad också. Som vanligt beror det på den jävla hemtjänsten som ringer och gnäller. Att saker och ting med dem inte bara kan flyta på! Så är de så jävla tjuriga ofta också! Har nog pratat med EN som kändes glad och trevlig och som gick att prata med. Så idag ska jag handla åt farfar och betala hans räkningar, men det tar nog inte så lång tid. Han är ju värd att få lite julmat liksom.

Sen ska jag handla till oss också och köpa ramar. Har ju fortfarande inte kommit iväg och lyckats göra det. Så blir det väl de sista julklapparna också. Det är bara två, tre st.

Imorgon kanske jag blir av med en soffa. Det vore kanonkul!

Men nu är det frulle som gäller. Magen skriker!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0