Födelsedag!

Godmorgon vänner!

Här sitter jag lite småfrusen och har just klivit upp ur sängen och klätt mig. Hur nerdy är det inte att man sätter sig vid datan det första man gör? Haha! Ja ja... take it or leave it.

Idag är det födelsedag för Elin, STORT GRATTIS BRUDEN! <3 Det ska vi fira med att fika hemma hos henne sen. Ska bli himla kul att se hur hon och hennes Pierre bor och att få träffa henne igen såklart!

NU ska jag borsta tänderna och allt det där och sen blir det frulle. Avskyr när jag vaknar och är svinhungrig, har alltid ont i magen då. Men det går över. En obligatorisk kopp med te ska det bli också!

För övrigt så sitter stjärnorna på armen kvar alldeles utmärkt, fast de är ditmålade med smink. Lite mattare har de nog blivit och lite suddigare i kanterna, men kvar är de. Det du Anna, då kan du förbereda!

Nu...vettigheter!

Tjing so long!

Kommentarer
Postat av: cilla

Japp det är allihopa, samlade på mig dem då ja jobbade glittergalen som man är =)

2009-12-06 @ 15:23:10
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0