Ännu en solig dag!

Vad skönt att det är sol ute idag med! Helt underbart! Som vanligt då så är det ingen som vill gå ut och gå med mig så får väl göra det själv. Jag önskar att alla mina vänner inte bodde i stan. :)

Usch vilken hemsk dag det var på jobbet igår. Jag gjorde nog över 20 hamburgare på en timme. Helt sjukt! McDonalds kan fan slänga sig i väggen, där står de iaf inte ensamma och gör hamburgare. :O
Idag är det fredag så det lär säkert bli körigt idag med, framförallt med tanke på det vackra vädret. Skönt att jag är ledig imorrn iallafall, då ska vi se H.E.A.T på kvällen. Och käka plankstek. Det ska bli kul.

Nu ska jag ut! 
So long!
 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0