Hoppsan!

Oj då, vaknade för en halvtimme sen och låg och kände efter i nacken, fortfarande ont. :( Men tänkte att jag kan ju ligga kvar och vila ett tag till för klockan är ju inte mycket. Det var så halvmörkt sken ute. Men så gick jag upp och kissade och kikade då på klockan.  10.39!! Hoppsan! Så jag stannade uppe. :P Det är ju skönt att sova ut när man jobbat men jag hatar att sova för länge.
Imorrn finns risken att det inte blir kul. :S Anticimex ska komma hit och besiktiga lägenheterna, med start klockan åtta på morgonen. >< Vet ju inte i vilket hus de börjar och när de kommer hit så vet ju inte  hur länge man får sova ifred. Ååååh, vad irriterande! Så man får väl gå upp åtta och vara förberedd. Men då blir jag skitförbannad om de kommer klockan tio istället. :P Så himla jobbigt att gå upp före nio när man ska jobba, imorrn har jag ju niotimmarspass med och det är skapligt segt, men sen är jag ledig i fyra dagar. :D Bästa den här veckan. :P Nu ska jag borsta tänderna och äta frukost.

Älskling, vad får dig att tro att jag skulle varit vaken halv tre på natten och sitta på msn? Jag är ju knappt uppe så länge när du är hemma. :P

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0