Min chef... :(

Jaadu, vad ska man säga...Idag när jag kom till jobbet så pratade jag med Daniel. Jag hade visst glömt att låsa toaletten  när jag städat i torsdags. Oups, det är ju inte så bra, för går nån in då när vi har gått hem, så går ju larmet.
Givetvis hade ju larmet gått klockan fyra på morgonen så de ringt hem till chefen.
Men det var ju inte så mycket mer med det. Klart det var väldigt slarvigt att glömma. Vet inte varför jag gjorde det, har aldrig nånsin gjort det tidigare, så måste varit väldigt snurrig i huvudet då helt enkelt...
Men som Daniel sa (min kollega alltså), alla kan ju göra misstag.

Sen var självaste chefen uppe på jobbet en sväng också, men han sa ingenting till mig om det. Nej, nu kommer det roliga. När han gått därifrån, och antagligen kommit hem, då ringer han och pratar med mig och säger typ på skarpen att: Jag vill inte ha några larm inatt så lås toan!!
Lät typ på han som om jag hade lämnat den öppen med flit! Såntdär blir jag så jävla arg på! Vafan, kunde han inte sagt det när han var på jobbet istället för att ringa? Jävla fegis!
Inte direkt så att jag brukar glömma nånting heller, men så fort man gör ett misstag så blir det ett jävla liv! Men han säger det oftast inte själv utan låter också Daniel göra det. Väldigt hög irritationsnivå idag med andra ord. USCH! Blir mer och mer irriterad på den där herren, för han vågar inte kritisera nånting öga mot öga eller själv ta dålig kritik. Han lyssnar inte på våra önskemål och ger oss i princip aldrig beröm. Är det nåt som är fel så ska det banne mig klagas, men då ringer han eller skriver lappar som han sätter upp på dörren. Om vi har gjort nåt bra...inte ett ljud. Så jäkla ledsamt! Inte nog med allt detta, han uttnyttjar vår stackars extrapersonal till max! Det är dessutom mina vänner så jag tycker så synd om dem. De jobbar och sliter häcken av sig, men sen kan han inte ens ge dem ett vettigt schema att gå på över sommaren fast de sliter halvt ihjäl sig för att få lite stålar. Jag är så förbannad!
Det där med en matta i kassan blir jag fly förbannad på med, men det kan vi ju ta nån annan gång när jag är arg...annars blir det här inlägget inget roligt alls. ;)

Iofs så har jag väl inget direkt mera att tillägga. Börjar bli trött igen så ska väl ta och sova lite. Imorrn kommer nog bli en sjukt jobbig dag när Hultsfred är slut och Vätternrundan med alla cykelpuckon har varit och alla semesterfirare som ska hjt och dit...*suck* Bara hoppas att dagen går fort. :P
Nästa vecka jobbar jag bara tisdag och onsdag. ♥ Älskar de kortisveckorna. :D

Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0