Djur, Djur, Djur!

Häromdagen var mina kissemissar ute och sprang i gräset. Den lilla skrutten som brukar vara så mesig, blev värsta  tigern! Aja...hon var iallafall längre hemifrån än vad hon nånsin varit. :P
Den grå, som heter Kissen, brukar smita när hon kan. Har ju fått plocka av tre fästingar på henne också. >< Eller mamma har fått ta två. :P Jag vågar inte, de är så äckliga!
Busan, den randiga har inte fått nån än vad jag har märkt iallafall. :P
   

I tisdags kom min Älskling hem. Har saknat honom som fan. Han vill ju bara leka med sin moppe hela dagarna så han är aldrig hemma. :P Karlar och deras leksaker... ;P Imorrn ska han bort igen. :( Men jag jobbar ju hela helgen så ändå inget kul för honom att sitta hemma och bara glo. Så lek med din moppe du, Mopedrik!


I onsdags var vi på Tropikariet i Kolmården. Rätt behändigt att bara bo en mil i från djurparken. :D Ändå är man så sällan där. Men nu var vi iallafall i tropikariet och kikade på massa söta miniapor, ormar och fladdermöss, klappade rockor och fotade krokodiler och sköldpaddor. :P Det var riktigt kul! Sen köpte vi lite onödiga souvenirer men det måste man göra när man är där. :P Bilderna är mobilbilder så räkna inte med nån superkvalitet. :P Så rör ju alla djur på sig när man ska fota...de jävlarna. :P

    
    

Men nu är det dags att sova. Haft haft så förbannat ont i huvudet till och från idag. Inte alls kul, men det är väl säkert för vädret och mens och allt det där. >< Aja, så är det. Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0