Jag är snygg!

Öööh, hemma efter ett hårt dygn. :P
Igår åkte jag och Fredrik på kryssning med Vikingline Cinderella. Hade bokat buffé och tänkte ha det bara jäkligt roligt. Det blev det också. :)
Först i fredags var jag så himla trött eftersom  man vaknade tidigt för att man inte e van med en vovve som skäller och har sig. Men gick upp och slängde mig i ett bad och så kvicknade man till litegrann iaf. :P Fixade och styrde ärhemma och så tog vi tunnelbana och sånt skit till Viking-terminalen. Usch vad jag avskyr att åka tunnelbana. Får alltid må-illa-känslor. :S Aja men det gick ju. På båten hade vi ganska tidig buffé, halv sju så det var nästan att ge sig dit på en gång och käka järnet. Hungrig var man ju som vanligt. :P Käkade massa god mat och efterrätt. Älskar deras chokladmousse och vaniljpannacotta. *smarr smarr* Sen är det ju vin och öl som man kan dricka fritt med. Hehe!
Efter maten gick vi och handlade massa krafs i taxfreen. Blev såååå sjukt sugen på att köpa en väska från Guess, en vit. Den var assnygg verkligen! Fastnade för den direkt. Nu köpte jag den inte (gör det nästa gång :P) för då hade jag inte haft råd med nåt annat, för den kostade över tusen spänn. :O
Istället blev det en plånbok til mamma, en Boss-deo och Whisky till plastpappa :P , en deo till Pojkvännen som ju hade namnsdag igår. (jag har det idag och imorrn :P) , limpa Level till brorsan och en liter Jäger. Till mig handlade jag Minttu, Passoa, Mintchokladbaileys och Riesenchoklad. :P Lite annat blev det nog med. :P Iallafall så blev det över 1500 spänn så 3 gratiskryssningar fick jag. :P Haha!

I baren kom det fram en kille till Fredrik och sa att han var lik Shaggy i Scooby Doo. Det tyckte jag var roligt. :P Sen bjöd han oss på drinkar. :) 

Blev bjuden på rätt mycket. Haha! Till och med bartendern själv bjöd mig på en drink. Måste ha varit väldigt snygg och trevlig igår. :P Haha!
Riktigt kul hade jag iaf. Hade ju tur också att det var ett band som lirade lite hårdrock. Då blev man glad och dansade och sjöng. :D Full som tusan blev jag iaf...ändå vaknade jag och gick upp vid kvart över nio på morgonen, kom i säng kanske tre. Men huvudvärken var måttlig och gick över med en Ipren. Värre var det med illamåendet. Kunde knappt äta för jag mådde illa och mådde illa för att jag inte åt. :P Är fortfarande inte på topp, men imorrn är jag nog som vanligt. :P

ÅÅÅÅHHHH!!! Imorrn är min sista semesterdag. På måndag ska jag jobba. :(:(:(:( 

Nu ska jag iallfall borsta tänderna och hoppa i säng. Sjukt trött. Godnatt!

Puss & Kraaaam!



 

Kommentarer
Postat av: Kim

vet att du hade namnsdag igår, glömde skriva:( Grattis i efterskott.

Va kul det dära med Fredrik likt killen i scooby doo.. hahhaha! Aldrig tänkt på det.

Kram!

2008-07-20 @ 12:01:58
URL: http://myredroses.blogg.se/
Postat av: Ullis

Grattis idag med! Minttu med oboy är en höjdare, verkligen supergott, men livsfarligt, men testa det om du inte redan gjorde det.

2008-07-20 @ 20:27:12

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0