Tävling!

Jag tänkte starta en tävling såhär innan jul. Den kommer gå till såhär:

1. Bli medlem på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7054 Det är 100% gratis!
2. Skriv till mig att du blivit medlem och en motivering varför du vill vinna.

Jag kommer kolla så du verkligen blivit medlem. Motiveringen är till för att sen kommer jag välja de tre bästa unika motiveringarna så kommer jag skicka hem lite priser till vinnarna.

Priserna då...jo de kommer vara lite hemliga! :P Jag har satt ihop tre paket med diverse produkter. Bland annat kommer de innehålla smink, klädesplagg, musik, spel, väskor och smycken. HUR DESSA SAKER KOMMER DELAS UPP I PAKETEN ÄR EN SLUMP! Jag garanterar alltså inte att alla tre vinnare får klädesplagg till exempel.

Tävlingen kommer hålla på till den 23/12, alltså dan innan julafton. Då avslutar jag den. Sen kommer jag läsa igenom alla bidrag och skriva ut de vinnande i min blogg. Finns era namn med då så kontakta mig och ge mig er adress så kommer jag skicka paketen till er!

Ni får ju hemskt gärna tipsa om denna tävling i er egen blogg också. :)

Detta är min första tävling, därför hoppas jag att det går bra. Om något är oklart så hör gärna av er. Jag försöker göra detta så enkelt som möjligt men alla är vi barn i början. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag borde vinna för att jag helt enkelt e bäst haha närå :) men alla vet ju att jag har otur i spel men halvtur i kärlek :) Så någon gång borde ju jag oxå få vinna något :)

2008-12-17 @ 14:32:40
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: SveaJ

träligt att typ alla redan är medlem där :P

2008-12-17 @ 14:45:42
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: madde

Jag har blivit medlem.. :)

Jag tänkte lite på Marias motivering men nej du, den hann hon sno! Men jag har faktist riktigt otur i spel, det var nog 100 år sedan jag vann någonting. Så man kan väl inte göra annat än hålla tummarna på att man vinner nu. Det skulle vara en bra julklapp ;)

2008-12-17 @ 16:56:53
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Aurora

Ja jag heter Aurora på riktigt :)

2008-12-17 @ 17:02:10
URL: http://auriiis.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har blivit medlem och heter FeliiciiaH



Jag borde vinna för att det vore en riktigt trevlig julklapp,jag kommer inte få så många för jag har precis kommit hem från thailand så det vore bra med en extra :) Sen har jag inte alls tur i kärlek så jag borde ha tur i spel,vilket jag inte haft hitills...Tack för mig :)

2008-12-17 @ 21:11:20

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0