Förmågan att allt skit samlas på en gång!

Usch vilken hemsk dag. Vidrig rent utsagt. Så galet mycket frustration och ilska i kroppen så jag ville bara ställa nig och boxa på nånting. Inte blev det bättre av att det blir mycket på jobbet, rörigt och röriga människor som jag undrar hur fan de fick på sig kläderna på morgonen. Sen blir det bara mer och mer. Trots allt så löpte väl kvällen på ganska väl så nu äntligen är jag hemma hos C och väntar på honom. När jag kommer hem ska jag, vad klockan än är, slänga mig i ett varmt bad och lösa upp lite spänningar.
Imorgon är fullspäckad med roligheter och då vill jag inte ha den här skiten som tynger mig. Det ska bli Harry Potter Expedition först med lite vänner och sen ut och käka och eventuellt utgång med världens bästa arbetskollegor.
Men först ska jag hinna kötta loss lite ilska på gymmet.

För övrigt så måste jag säga att Turbo är en toppenfilm! Såg den inatt, hur gullig som helst! Se den!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0