Dancing salsa!

Har varit en bra första advent, även om det inte firats nånting. Men det har dansats. Först blev det en stadig frukost på två kokta ägg, haha, sen zumba i en timme och sen salsalektion i en och en halv timme. Det är jättekul! Det är bara andra gången vi har salsa L.A (puerto rican-style) och första gången vi körde som par, men det var riktigt kul. Inte gjorde man väl rätt alla gånger, men vad tusan ska man förvänta sig av nybörjare? Hehehe! Jag tyckte ändå att det gick ganska bra. Men det är tydligt hur mycket lättare det är att dansa med nån som kan, än med en kille som också är nybörjare. Då blir det ju att båda gör fel. Hihi! Sen är man nog lite skadad av zumban också, för där är man van att köra stegen själv och nu ska man följa den som för (killen). DET är ovant och jag kände själv hur jag memorerade för att göra rätt (som i zumban) istället för att göra som föraren visade mig. Men men, det kommer det förhoppningsvis bli rätt på vartefter. Jag hoppas bara att jag kan lyckas vara med fler söndagar i fortsättningen. Tråkigt om man skulle missa en massa. Men vi får se. Jag är iallafall jätteglad att ha kommit igång med dansen, sen får det helt enkelt vara stelt och svårt i början. :P






Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0