Höst?

God förmiddag!

Vad hände nu? Det blev höst denna helg eller? Vädret har verkligen varit som att vända på en hand, från strålande sol till regn och rusk. Är det för att idag är min sista semesterdag månne? Imorgon och på tisdag är jag ju "bara" ledig. Jag skulle gärna ha semester en månad till faktiskt, men det kanske inte är så överraskande...
Ska dock inte klaga. Semestern har varit ljuvlig!

Mamma och jag ska åka till min moster och fika om en stund. Hon ska också få sin beskärda del av cupkakor och jordgubbssylt. Men först ska jag plocka fram lite köttfärs till middagen och se hur långt jag hinner med disken.
I eftermiddag ska jag försöka kila över en sväng till Anna också. Vi har ju inte setts på två veckor. Waaay för länge sen för att träffa min kära vän.

Sen ska jag nog börja se över mitt liv också. Har ju inte blivit så mycket av det sen semestern började, fast jag sagt till mig själv att jag ska ta ta i allt nu.

Nu ska jag åtminstone ta tag i disken.


Kommentarer
Postat av: SVärmor

Jag fick inte smaka några cupisar :'(

2010-07-25 @ 12:01:16
Postat av: Svärmor

Skojjade bara :)

2010-07-25 @ 17:26:53

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0