Hockeykväll!

Idag har varit en så skön slappisdag verkligen! Inte gjort ett dyft utan bara glidit runt här hemma och haft det soft. Plockat in disken har jag ioförsig gjort. Alltid något. Hehe!
Kollade på hockeyn förut, mellan Dif och Fbk. En spännande match kan man säga! Hade varit kul att vara på plats på riktigt tror jag, men soffan är helt ok den med.

Nu ska Fredrik snart åka till Stockholm och jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Funderar på att slå på en film som jag har köpt, men som fortfarande står inplastad i hyllan. Haha!
Annars kanske man skulle hänga upp lite örhängen och sånt i det fina smyckeströdet jag köpte strax innan jul. Det har jag nog inte visat. Batterierna i kameran är dock döda för tillfället så tji fick ni! Hihi!

Jag drack Oboy förut idag! Det var längesen, men det var himla gott.

Skriver mer senare idag. Nu ska jag gå och kissa.

Vink!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0