Vaken med tuppen!

Tjollahopp!

Vaknade kvart över åtta idag och gick upp. Styrde upp lite i tvättstugan idag igen och sen bakade jag mina första cupcakes ever! Chokladcupcakes med creme cheesefrosting med smak av citron och ingefära. Så på med lite vita chokladstjärnor till garnering. Måste säga att jag blev rätt nöjd. Några muffinsar fulade till sig i formen eftersom jag inte fått tag på nån muffinsplåt ännu, men helt ok ändå. Bara hoppas att de smakar bra också.

Har precis ätit frukost nu, så fast jag var uppe så tidigt så blev inte frullen gjord förrän halv tolv. Haha! Men men... inte så noga.
Dags att pysa ner i tvättstugan igen och stoppa in lite gardiner också. Man får ju helt enkelt passa på när man är ledig. Sen...får vi se vad det blir. En pomenad kanske? Eller så bakar jag lite mintchokladcupcakes också kanske? Det var ju kul att hålla på med garnering.

Tjingeling!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0