Var är min matsked??

Jag är ruggigt upprörd! Jag har just lyckats sätta en deg iallafall, men jag är gravt frustrerad och arg! MIN MATSKED ÄR BORTA!! Inte matsked som i matsked utan mitt matskedsmått! Jag har letat överallt men hittar det inte! Det är ju mitt favoritmått så jag måste hitta det!
Har letat i kaffeburken, teburkarna, vaniljsockret, kakaon, bakpulvret, lådorna, men jag hittar det inte! Åååååh, jag blir galen! Hur kan saker bara försvinna?? Det övergår mitt förstånd. Jag kollade tillomed i diskstället om det kilat fast sig, men icke. Jag tänker kolla överallt igen. Vart f*n kan jag ha lagt det??

Fredrik, du som plockade in disk för ett tag sen? La du den på nåt konstigt ställe?

Nej, fortsätta leta är vad som gäller. Annars måste jag köpa en ny!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0