Trött på detta!

Trött på att vara förkyld nu! Näsan rinner och är täppt om vartannat, jag hostar och har ont i halsen. Sistnämnda känns dock bättre nu, mot vad det gjorde igår. Kan hoppas det redan är på väg tillbaka kanske.
Har inte bokat nån träning imorgon, fast jag vill. Ska vila så mycket som möjligt.
Blev en himla sen frukost eftersom jag vaknade så sent. Styrde upp en grej inne hos morsan och Jansa innan jag åt. Men nu är jag mätt och belåten.

Lite roligt.. När jag kom ut på trappen idag så låg det ett rådjurshorn där! Helknasigt! Vet ju att det springer en bock och en get här om vartannat, men på trappen..? Haha! Nyfiken som jag är så måste jag ju givetvis plocka upp det och pilla och titta lite på, sen tog jag med det till mamma. Det satt tillomed lite päls kvar.
Egentligen ska väl bockarna inte tappa hornen ännu, men han kanske slagit i nånstans när han kliat eller så har han varit i slagsmål. Lite udda att hitta rådjurshorn på trappen var det iallafall.



Om två timmar är det åter dags att vara på jobbet, men imorgon har jag en ledig dag. Då ska här pysslas och mysas och jag vet inte vad. Undrar om man skulle tvinga med han jag delar hem med på bio... Betalar jag så har han ju absolut inget att klaga på. Hehe! Vi får se hur det blir.

Nu ska jag byta gardiner i köket, sen blir det att måla på fejjan så folk vågar handla av mig på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas verkligen att du kryar på dig!

2009-11-29 @ 18:09:14
URL: http://pyttis.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0