Metallicakonserten och efter.

Åh! Var på Metallica igår och det var så bra! Har ju inte tänkt så mycket på det sen det blev inställt om jag ska vara ärlig men glad att jag fick se det är jag. Tänker på de stackars satar som slängde sina biljetter förra gången när de ställde in. Usch, vilken ångest de måste ha! Det skulle iallafall jag ha...

Hur som helst, jag lyckades återigen ta mig ända till Globen i bil utan några komplikationer. Skönt det! Bara att köra bil i Stockholm är en ren pers ibland tycker jag. Hehe! Många tycker jag är jättetöntig, det vet jag och det får jag väl lov att bjuda på. Hehe, men jag är ju van vid "Min" stad och det är verkligen inte samma tempo. Haha!
Väl inne så får vi alla en varsin t-shirt i handen. Gratis! Det var en riktigt glad överraskning. En specialare var det också eftersom den är gjord för att spelningen den åttonde mars blev inställd. Dessutom fick alla ett gratis kort med en nedladdningskod på så vi nu i efterhand kan ladda ned konserten gratis från hemsidan.

Själva spelningen var superbra tycker jag! Har aldrig sett Metallica tidigare så jag har ingen spelning att jämföra med om det skulle vara bättre eller sämre, men jag gillade det! Började dock sakna en låt när Fredrik nämnde det, men annars var det hur bra som helst! Fast vi satt uppe i himlen (c-läktaren) så såg man faktiskt jättebra! Gammal som man blivit så var det ju rätt skönt att sitta ner också. Hehe!





Efter konserten, som var nästan två och en halv timme lång, bestämde Fredrik att vi skulle ta oss en biltur genom stan och kika hur det såg ut utanför diverse hotell. Ja, för att träffa bandet alltså. Vi fick faktiskt in en träff! 
Jag lägger inte upp bilderna på Fredrik eftersom jag inte vet om han vill det. Jag är ju snäll som sagt. Hihi!





Som ursäkt för hur jag ser ut så vill jag bara säga att jag är väldigt frusen! Det blåser alltid i Stockholm har jag märkt och jag var inte beredd på denna stadstur. Haha! Men det var ju trots allt värt det måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Milla

Var verkligen jättemysigt. Det tycker jag absolut att du ska göra.Är en upplevelse och det blir mycket shopping.



Har lite olika förslag till helggöra. Antingen fest eller lugnt hemma. Vadå då? Hade du något förslag?



Kram kram

2009-05-06 @ 13:08:55
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0