Katt-race!

Katterna här hemma är galna och springer omkring som små freaks! Jag äter jordgubbar med mjölk till frukost. Ska ju iväg och jobba sen vartefter igen, men funderar starkt på att ta en promenad innan jobbet. Det vore lite skönt.

Imorrn ska jag och förhoppningsvis flera fika på Ica Maxi med vår kära Pernilla. Hon mår bättre nu efter olyckan och har bestämt att hon vill träffa oss alla. Så det ska bli himla skoj! Är ju ledig imorrn också så då har jag all tid i världen. Ska förbi farfar en sväng också. Men han vill ju bara att jag ska sätta över pengar till honom... svårt att lista ut varför. *suck* Dumma gubbe! Vad man än säger så är det bara spriten som hägrar för honom. Det är så himla tråkigt.

Nu blir det strumpor på och en promenad! Det behöver jag. Längesen jag rörde på fläsket nu!

 Busan sover på elementet av alla ställen...

 Kissen breder ut sig i hela soffan!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0