Mörbultad!

Idag har jag varit på gymmet och varit duktig. Körde crosstrainern en halvtimme som vanligt och sen styrketräning över hela kroppen. Och så stretch såklart. :P
Jag känner av träningen i hela kroppen nu efter att ha jobbat i massa timmar också så imorgon kommer jag nog vara rätt mörbultad. Hehe, men det gör inget.

Imorrn när jag äntligen är ledig så ska jag in till farfar eventuellt och så ska jag försöka få tag på min glamourprenumerationsgåva. Långt ord. Man fick en kupong så skulle man gå med den till Body Shop och få hämta ut ett bodybutter, en duschgel, båda i doften Wild Cherry och skrubbvantar. När jag var där sist var det slut så det skulle komma nya imorrn. Hoppas jag hinner få tag på. Ska nog ringa på morgonen innan jag åker in. :P

Nu ska jag tvätta av mig sminket och så gå och lägga mig  och vila min kropp. :)

Tjingeling och godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0