Bättre.

Jag är fortfarande inte på topp, men bättre är det. Jag behövde inte köra in till stan för mamma och Jansa skulle in samtidigt så jag åkte med dem. Lika bra det kanske.
Har jobbat femte dagen på rad nu. Det känns, är galet trött, så fattar inte ens varför jag sitter här. Vill bara gå in i sängen och slockna. Men är väl för uppe i varv för det än.
Rätt hektiskt idag men det lugnade ner sig rejält på kvällskvisten, men då blev jag trött. Riktigt trött så satt nästan och sov en stund. Power-napping på jobbet, det skulle man ha oftare. Inte för att det hjälpte men ändå.
Imorrn ska jag slå in julklapparna innan jag återigen ger mig iväg till jobbet. Ska jobba med Emmelie då. Hon har varit till fjälls i helgen och åkt skidor och snöbräda. Hon ska berätta allt kul för mig imorgon har jag bestämt.
Sjätte dagen på rad, jag tycker seriöst synd om mig själv. Det är 50 timmar på sex dagar som jag spenderat på jobbet. Jävligt spännande liv man har. :S
Näpp, nu ska sminket av sen dyker jag ner i lakanen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR tjejen!!!

Kramar Elin

2008-12-23 @ 23:02:42

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0