Tuff helg

Kan inte säga annat än att det har varit en kämpig helg, men nu är den slut. Tack och lov. Lördagen slutade ju som den gjorde. Sjukaste kvällen på länge. Bli rånad hör ju inte till vanligheterna. Tillbaka på jobbet igår men vi var dubbelt så många personal och varken Calle eller jag hade nån press att egentligen göra något. Vi fick gå och skrota lite hur vi ville. Jag stod inte i kassan något utan fyllde mest på varor och städade lager. Det kändes lite lagom. Satt och fikade en stund tillomed. Det kändes skönt att inte ha nån press på sig så just igår. Det räckte att vi kom dit. Sen hade jag dessutom bara ett sextimmarspass att jobba så det kändes också bra. 
Visst, jag blir helt stressad och ångestfylld när jag tänker på vad som hände, men det är skönt att försöka få bort ångesten att jobbet är en läskig plats. Det är ju så jäkla viktigt att kunna känna sig trygg. Men nog kommer jag hålla dörren låst mera och bättre koll på larm och sånt. Än är det ju inte bra. Snart är det möte, men först ladda veckan med lite coreträning.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0