Massage och träning

Vilken heldag det har varit. Klockan ringde 03.50, så efter fyra timmars sömn var det dags att kliva upp och åka till jobbet och öppna. Tiden gick skapligt fort och vid två var jag klar och så åkte jag direkt till gymmet och körde första styrkerundan sen ryggen krånglade och jag blev förkyld. Kändes skönt även om jag var trött efteråt.
Sen blev det en fika och mellis på Honeycomb. Eeevigheter sen så det var så gott!

Sen blev det hem och ta en dusch, kolla till lilla Kissen, som av nån anledning har lite blod i bajset. INTE bra och jag är orolig. Andra dagen jag ser det nu. Usch. Ska rådfråga en veterinär imorgon.
Nu har jag iallafall avnjutit en riktigt skön massage och snart är det dags för kvällsmat. Sen är det sovadags.
Har haft en riktigt skön ledig helg när gamla kontakter knyts igen och det känns jättekul! Sen var Danskursen hysteriskt rolig i söndags, så det har bara varit bra. Känns jätteskönt att ha fått en lugn och harmonisk period med en hel del egenlyx. Precis vad som behövs ibland!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0