Höstdeppig?

Alltid blir jag lite nedstämd på hösten. De senaste åren har det varit en ganska tuff period och så känns det som det även blir i år. 
Det är alltid en massa tankar som far omkring. Och känslor.... Jag vet inte vad jag ska ta mig till ibland. Är det värt allt? Kommer det vara det? Eller skulle jag gett upp för längesen?
Jag vill ju inte ge upp. Jag önskar bara att det vore lite mera ömsesidigt... Jag kan inte ensam kämpa. Jag vet inte vad som kan komma ur detta, men jag tror att en milstolpe nås ganska snart. 
Jag Kan inte fortsätta så här om det inte sker nån förändring. Då kommer mitt liv bara vara bortkastat på väntan. Helt i onödan dessutom. Och där kommer jag sen sitta ensam kvar...
Men att tänka såhär gör mig förkrossad. Så i år vet jag vad höstdeppigheten kommer ifrån.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0