Sömnproblem

Natten mellan lördag och söndag så vaknade jag astidigt, pigg som en mört men ändå trött. Låg i tre timmar och försökte somna om utan resultat. Låg och såg hur det ljusnade ute. Trodde att det berodde på att jag festat och druckit, men nu undrar jag eftersom samma sak hänt nu. Vaknade 05:56 och klockan är nu 08:20 och jag kan inte somna om!! Har sovit ca tre timmar och tanken var att jag skulle gå upp tio...
Varför varför varför??? Jag blir galen! Samtidigt så är jag så trött så jag orkar inte gå upp. Bara för att jag måste kissa typ... Hatar verkligen när man inte kan sova. Min enda lediga dag...ska den bli förstörd bara därför... Fan!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0