50-årsfest

Igår blev en jätterolig kväll efter en turbulent eftermiddag då musten gick ur mig totalt efter zumbapasset.
Det är fortfarande svåra dagar, fortfarande lite dubbla budskap och jag vet varken ut eller in. Men vad ska man göra? Som jag sagt förut...vakna, överleva, gå och lägga sig.

Iallafall så var det fantastiskt god mat och mycket dricka (fri bar), gott sällskap och mycket skratt. Träffade mina kära kusiner som man inte ser alltför ofta och det var väldigt trevligt! Både de stora och de små, som jag inte träffat på flera år.
Natten bjöds oxå på bilfärd i en bagagelucka, smuttandes på cider och sjungandes hårdrock, innan jag landade på salsafestivity. Snacka om skillnad. Först hårdrock och sen salsa och bachata. Ändå älskar jag allt. Vitt skilda saker men det ena utesluter inte det andra... Kvällen slutade mycket bättre än väntat och idag mår jag efter omständigheterna bra. Jag borde vara bakis, men tack och lov så brukar jag klara mig bra. Nu är det bara det här andra man ska klara av oxå...
Tack iallafall söta Jenny för en go pratstund efter zumban idag.

Tjing!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0