Zumba Sentao

Hepp hepp!
Sitter i min sköna soffa efter en snabb arbetsdag. Vet inte vad som hände, men kvällen på jobbet har gått sjukt fort. Hann nästan inte med riktigt. Nu har jag druckot en kopp te och lyssnar på snusande andetag i sovrummet. Ska snart krypa ner och stämma upp i kör.
 
Fick ju iallafall en dejt bokad på jobbet idag. Med min kära lilla Millsing! Som jag har längtat! Den 4 december blir en mysdag för oss.
 
Starten på den här veckan har varit kanonbra! I måndags fick jag ledigt för att åka upp till Stockholm med Carlos. Vi kom upp senare än tänkt (såklart... ;) ) så vi gick och käkade och sen blev det tillbaka till hotellet och hoppa ner i sängen. På tisdagmorgonen gick vi upp tillsammans och åt frukost, men han åkte iväg tidigare än mig eftersom han skulle till Täby och ta sin utbildning i Zumba Sentao. Zumba med stolar. Ascoolt!
 
 
Jag satt kvar i frukostbuffén och mysåt frukost. Det blev en rågbulle med ost och tomat, ett kokt ägg, fil med hallonsylt, flingor och gojibär, äggröra och bacon och en pannkaka med grädde och lönnsirap. Ett glas apelsinjuice och tre små koppar te. ja, det låter sjukt mycket, men nu var det ju väldigt lite av allting. Men gott var det! Sen gick jag upp till rummet igen,slängde mig på sängen och sov lite till och sen hoppade jag ner i ett skumbad. Så lyxigt och skönt med badkar på rummet. Älska! Sen sminkade jag mig och packade i ordning och checkade ut.
Gick på stan i några timmar, köpte en klänning och ett tunnt skärp till mig själv. En vit spetsklänning...hehe, känns inte som jag kanske, men jag fastnade för den.
Hade tänkt gå och kika efter lite julklappar, men hittade inget som jag fastnade för så på den sidan blev jag tomhänt.
Efter några timmars spatserande på gator och i affärer så tog jag en fika och sen åkte jag ut till Täby för att möta upp hjärtat efter sin utbildning. Där sprätte pengarna all världens väg istället, när jag hamnade i zumbashoppen. Hahaha! Kom hem med ett par nya byxor, en tröja och två sporttoppar. Carlos med en hoodie.
 
 
Vi åkte sen tillbaka mot Stockholm, parkerade bilen och gick och åt på vårt favoritställe, TGI Fridays. Efter det hade klockan blivit halv nio nästan så då for vi hemåt till Stavsjö. Innan klockan var elva så låg vi båda i sängen som två slagna hjältar. 10 timmars sömn blev det innan vi pallrade oss upp vid 11-snåret och tittade på Zumba Sentao-dvdn. Hela grejen kommer bli fantastiskt kul känner jag! Jag hoppas vi får köpa in bra stolar och sen köra igång med detta.
 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0