Natt efter jobbet

Ligger i sängen nu efter en ganska kort jobbdag. Har gått fort idag. Ändå kom jag en timme tidigare för att prata med min chef lite. Men det har varit att göra så. Dessutom fick jag ett litet snabbesök på kvällen och det var mysigt. :) <3

Annars är läget som det är. Veckan har känts lite konstig när det gäller vissa saker. Jag har drömt sjukt mycket. Eld och vatten har varit de stora inslagen. En person har betett sig lite wierd, vet inte varför, vet bara att den har varit väldigt annorlunda...
Jag har tänkt och funderat mycket på saker, både gammalt och nytt.

I söndags var det Fars dag...alla skriverier om gulliga pappor och sådär fick mig att bryta ihop lite på jobbet...och även efter jobbet i bilen på väg till stan. Det kändes jobbigare än jag trodde och tankarna snurrade hejvilt.
Så alla drömmar....först vatten...stormigt, lugnt, spegelblankt, hav, pool, ja alla former. Läste att vatten symboliserar känslomässig problematik inom en och att det kan stå för stora förändringar, såsom flytt, jobb, graviditet och dylikt...
Så har vi eld... Inre vrede, passion eller åtrå, kan ofta vara sexuellt, eller rädsla för passion (eller bristen på detta) eller rädsla för förlust...
Jaaa.....inom mig kan jag väl se lite samband kanske...mellan vissa saker.

Får väl se om drömmarnas land tar mig nånstans inatt. Känner att jag nog flummat klart med det här inlägget... ;) Godnatt!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0