Kokoste

Blev en soft dag idag. Vaknade av dörrklockan och fick nycklar till dörr och källare. Sen blev det frukost och så en promenad på över en timme. Ja, innan dess hann ju självklart exet lägga in ett roligt meddelande på min facebook för att hålla tjafset igång...
Men en stärkande promenad i höst/vintersolen med bra musik, det var skönt det.
Tog en dusch när jag kom hem och då kom hjärtat hit och bjöd på mat. Kycklingfilé med potatis och pepparsås. Fruktansvärt gott. Sen hoppade han i säng en stund och vilade.

Nu sitter jag och dricker kokoste och julmust och har ätit en bit bästiskaka också. Har tillomed hunnit sminka mig.
Vi ska fara in till stan här vartefter, eftersom Mr Latino ska hålla i grundkurs för salsa och bachata. Ska bli kul, kanske tillomed jag hänger med i svängarna när det är grundkurs. Hehehe! Vi får väl se.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0