Oops

Jaa som synes en liten paus här igen. Har hänt massa kul så har inte haft tid helt enkelt. Har hänt lite tråkigt som gjort att jag inte orkat oxå.

För första gången nånsin har jag varit så sjuk att jag fått sjukskriva mig en hel vecka från jobbet. Har haft världens feber och svullen i halsen och annat så jag har knappt kunnat äta, än mindre jobba. Nu är det bättre. Hade ingen feber igår men idag var det lite igen. Har varit på vc två gånger och det är virus så det är bara att vänta ut. Inget som går att göra nånting åt.

Tur det har varit roliga saker oxå. Jag har varit på Milla och Alex bröllop. Det var så vackert! Tyvärr var det under perioden då jag mådde som sämst, men jag hängde i så mycket jag orkade.
Jag hade dessutom äran att få sminka bruden och hon blev jättefin om jag får säga det själv.

Annars har det varit en tur på minigolf, bakning, Zumba, sol och bad. Så underbart att vädret blivit så bra!

Imorgon ska det bli en snabbtur till Ikea och köpa en tvbänk och sen kan jag börja kolla efter elektronik på allvar. Lite sugen på en tv nu. Hehe!

Nu blir det lite Rumble.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0