Hem

Sådärja, nu börjar det lika ett hem här igen. :) Har köpt nytt soffbord, ny matta (en jättelurvig mjuk och gosig sak som man typ kan sova på. Billig blev den också!) och tv-bänken, den gamla är inställd så länge. Ska ner till ikea en sväng nån dag nu igen och köpa den nya som jag gillade. Sen är det bara det elektroniska kvar. Sånt som är så tråkigt att köpa. Haha! Men även om jag inte kollar på tv så är det ju trevligt att ha en.

För övrigt så beställde jag massa grejer på Jotex nu häromdagen, så en ny golvlampa, nya gardiner (lila), ett tårtfat, fotoramar och lite småkrafs kommer snart som ett brev på posten. :)



Angående mattan så är det ju lite kul...eller jag vet inte, känns mest flummigt, men jag fick visst en kompis på köpet. Möbelkillen. Hahahaha! Aa, hjälp. Han var ju trevlig tyckte jag och det var han ju, men när han sen börjar smsa så visar det sig ju att han var lite för trevlig för att vara bara försäljartrevlig... OMG, dumma kille som var med mig då: Give me a warning! Haha! Så nu får vi väl se vad som händer. Hmm...

Jaja, ska snart till jobbet så nu blir det lugnt sista stunden. :)

Kommentarer
Postat av: Micha!

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAHA!!!!!!!!!!!!!!!!! P.s väntar på en övernattnings inbjudan med kladdkaka och negerboll! ;P

2012-05-09 @ 16:34:16
URL: http://tofreakytobecrazy.blogg.se/
Postat av: Milla

Då bör jag komma och hälsa på inom en snar framtid och kolla in stället :-)



Kul med en ny mattkompis ;-)



Kram på dig, raring!

2012-05-09 @ 16:36:10

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0