Awesome weekend!

Har haft en toppenhelg med start i fredags och slut igår. Idag är man tillbaka på banan igen och ska snart jobba. Men det går bra. :) Känner mig glad när det är så vackert väder ute och man blir lite fylld av energi. Ska nog tillomed ta en promenad till jobbet idag bara för det. Ska avverka kvällen med Daniel om allt stämmer enligt schemat. Då vet man att det blir en bra dag!

Imorgon står lite olika saker på schemat. Michis och jag ska fara runt lite här och där och kolla på ditten och datten, sen är det Bodycombat med underbara Linda som gäller och sen är det zumba med vår lille vän Mr Latino.

Måste bara visa min tjusiga tårta jag gjorde i fredags. Zumbacake for zumbafreaks! Lite hjälp med dekoration fick jag av Carlos och Michaela. Den blev uppskattad, tårtan alltså. Ja, hjälpen också för den delen. Haha!


Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Så himla fin! Va var det för smak då? Päron? :)

2012-03-15 @ 08:45:02
URL: http://www.metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0