Nattblogg

Hej hej hallå bloggen!

What a day, what a day! Det har varit galet på jobbet, massa påsklediga människor är i farten och det är ju efter detta som det brukar dra igång med anstormningen. Bara att förbereda sig. Hehe!

Annars då? Jo...tränat, varit sjuk, jobbat, sovit borta, sovit hemma, Earth hour, varit i Linköping, varit i Norrköping... Lite av varje helt enkelt.
I måndags var jag även i Söderköping hos min lilla Milla! <3
Var underbart att träffa henne och vi hade en jättetrevlig eftermiddag med mycket gott snack och mycket skratt. Och mycket fika. Hihihi! 
Dessutom gjorde vi nu en provsminkning på hennes brud make up, eftersom hon gifter sig inom loppet av en månad. Hon blev jättejättefin och med en liten justering som hon ville ha så kommer hon bli en så vacker brud!

Det blev en kort liten update, men jag känne hur sömnen börjar komma lite smygande här nu så ska bara glutta igenom lite reklamblad och sen tänker jag hoppa i säng! Imorgon väntar en tiotimmars arbetsdag och det kommer bli mycket att göra, det är jag helt säker på.

So long!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0