Varning!

Vill bara varna för en säljare på tradera. Jag har tidigare haft goda erfarenheter av denna tjej  och kille, men det brast nu när de sålde en tröja som en äkta märkeströja fast det var en 100% fake. Jag har tillomed kollat med tillverkaren av de äkta tröjorna och de går i god för att det inte är en av deras toppar hon har sålt.

Säljaren heter Järdestedt

De har många goda omdömen, men jag har inte goda erfarenheter av dessa nu. Dels blev jag tvingad att lämna ett positivt omdöme på dem för att få tillbaka mina pengar, fast det är de som har gjort fel när de ljugit och sagtr att det var en äkta märkeströja. Dessutom har jag bara fått hälften av pengarna tillbaka än så länge.
Jag har varit i kontakt med tradera om detta, men tror dessvärre inte det kommer hända nåt. Därför ger jag ett gott råd att inte köpa av dessa skojare och lögnare!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fy fan så dåligt! Tror de inte att man ska märka att det är fake? Eller att man inte ska orka tjafsa om det? Stå på dig! Tycker att de ska betala tillbaka HELA summan till dig. och varför ska du blir tvingad att ge ett gott omdöme till dem när det inte är sant. Det är ju fan utpressning också! Jävla människor!



Kram kram

2011-05-13 @ 19:53:55
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tack för varningen!

2011-05-13 @ 20:26:08
Postat av: Milla

Japp, du har rätt. Det är bikupor. Plockade ner dem från lekerstugans tak.



Kram

2011-05-16 @ 19:48:52
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0