Stockholmshelg

Ännu en helg i Stockholm är lagd till livet. Nu är det bara två skolhelger kvar. Helt gaaalet! Valborg har det varit också. Såg elden uppe vid Hydet, men sen har jag inte gjort mycket mer än befunnit mig i skolan eller sovit.
Igår åkte vi hem från storstan, men när vi närmade oss hemmet så fick en stackars hare sätta livet till för vår framfart. Vi körde inte alls särskilt snabbt, men haren hoppade ut rätt framför bilen så vi hade inte en chans att väja eller bromsa... Den hade inte klarat sig vad vi än gjort för den hoppade ut så nära bilen. Stackarn, hoppas den dog snabbt och inte hann bli rädd eller få ont.

Idag är det återigen zumbamåndag. Ska bli roligt! Blir eventuellt en promenad i det gröna sen när jag kommer hem också om jag orkar och har lust. Måste kolla med plastpappsen om han känner för att meka bil i helgen också. *suck* Inget kul när det ena avlöser det andra. Men så är det väl.

Nu ska jag packa min väska.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0