Nu kör vi!

God morgon!

Sitter här och äter frukost. Snart är det dags att zumba, som vanligt på måndagar. Det är verkligen så himla roligt! Jag älskar't!
Den här veckan tänker jag köra på som vanligt med träningen. Jag friskförklarar mig nu. Så idag blir det zumba, imorgon bodypump, onsdag zumba, torsdag vila och förhoppningsvis bodypump på fredag, sen vila i helgen eftersom jag ska till skolan.
I eftermiddag blir det jobb, sen är jag ledig ett par dagar. Det ska bli skönt! Ska ringa min frisör och se om hon har klipptid imorgon.

So long!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Roodla

Det var så lite så! tack så jätte mkt :)!

2011-03-28 @ 10:54:38
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0