Bröllop och en fail.

Idag i skolan gick det verkligen åt pipan. Jag hoppas det blir bättre imorgon när vi ska göra brud och lite annat. Annars kommer jag illtjuta bara så ni vet! Haha! Ska visa lite bilder när jag kommer hem och har min sladd.
Nu tänkte jag visa lite bilder på Milla, som jag sminkade och fixade håret på i veckan. Övade lite bröllopsstyling. Bortsett från att det ligger strån lite här och där (inte tiptop renkammat) och ett par hårnålar syns, så blev jag rätt så nöjd. Jag tyckte hon blev fin. Gjorde en väldigt klassisk make up, vilket jag tänker göra även imorgon i skolan.
Men här blev resultatet. Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker.


Ja... det är inte riiiiktigt klart. :P


Milla har ganska lång lugg så min plan funkade inte här, därför blev det provisoriskt med en nål för att visa tanken hur det ska va. Luggen ska alltså avslutas i en skruv, men här fick jag undsätta skruven med en nål.



Fläta och blommor i håret ger romantiken till denna högtidliga dag. Rockabillyluggen ger lite edge på det hela. Så är min tanke iallafall. Hehe!
Förresten, diggar ni snabeldraken i hörnet? Hihihi!

Sminket då? Jo, det blev såhär:

Färgerna är lite tokiga på denna bild, stämmer inte riktigt överens med verkligheten. Men jag körde på Johannas look i princip rakt av. Läpparna är lite mellan-gammel-rosa, även om de ser roströda ut här.




I det lilla dagsljus som fanns kvar så syns det lite tydligare.




Ja, totalt sett är jag nöjd. Lite finslipning på håret så blir det nog fint. Vi får se imorgon i skolan.
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka uppmuntra mig själv efter dagen.
Jag är bra, duktig på det jag håller på med, fixar allt, klarar det jag tar mig för och kan bara bli bättre bättre.
Det är tillåtet att ha en svacka ibland!

Så...Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken tjusig brud :-)



Klart att du är bra! Även den bästa har svackor ibland, det kallas att vara mänsklig! Det har säkerligen gått bättre idag! Det är jag övertygad om!



Sköt om dig!

Kram kram

2011-03-20 @ 17:09:43
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag gillar den första bilden bäst :-D Nä, men det blev jättefint!

2011-03-20 @ 19:13:28
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emma Roodla

Tjusigt :)!!

2011-03-27 @ 16:35:02
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0