Bodypump!

Jag älskar zumba mest, sen kommer bodypumpen! Det är så jobbigt, men skönt samtidigt. Jag som egentligen hatar att svettas har valt att älska dessa svettiga pass. Haha!
Har just kommit hem från ett bp-pass och det var första på nya releasen och första sen innan jag blev sjuk. Fick köra på lättare vikter än normalt också, men det var tungt ändå vill jag lova. Orkade inte allt, men det är väl slagg och skit fortfarande i kroppen som står i vägen. Jag är snart igång igen.

Imorgon blir det ett pass zumba med Carlos och på torsdag blir det vila. Då ska jag jobba istället. Fredag har jag bokat bodypump, men kom bara in på reserv så vi får se hur det går.

Det ska bli spännande att känna på träningsvärken imorgon. Haha!
Tjongelingens!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0