Så mycket att ta igen...

Hej hopp!
Idag är det tillbaka till jobbet som gäller. Heeeela långa helgen ska jag jobba, med start idag. Har varit ledig i två och en halv vecka nu och det har ju varit både en bra pch dålig period.
Det dåliga är ju såklart att pappa dog. Det bra är att jag har gjort massa roliga saker så jag har ändå haft kul. Zumbat, umgåtts med alla mina kära vänner, festat, Sweden Rockat, Fredrik har fått jobb, zumbamaraton i Stockholm... Ja, massa kul! Men emellanåt kommer alla tankar ifatt en...
Skulle ha åkt ner till Höganäs och börjat styra upp i lägenheten där, men det fick skjutas upp. Så det ska vi göra helgen efter midsommar istället. Det kommer nog bli jobbigt.

Sen har jag ju lite att ta igen här i bloggen. Hehe! Jag har fortfarande inte lagt upp bilder och så sen sista  helgen i skolan, jag har Sweden Rock-bilder och zumbabilder och festbilder. Jag ska ordna det, för det är kul att se på själv också. Men det får bli en sak i taget helt enkelt. Så nu ska jag gå ut och hämta posten.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0