Make Up of Yesterday

Ja, såhär såg jag ut till festen igår, när man fortfarande såg vettig ut. Hehe, det blev lite annat på kvällskvisten sen. Hihihi!
Så längesen jag sminkade mig efter konstens alla regler så tänkte att jag kör fullt ut och sotar som fan. Hehe! Blev faktiskt jättefint o m jag får säga det själv.
Ganska naturlig bas med cover all mix, sport foundation, löspuder, rouge och highlight (hur så mycket produkter kan ge en naturlig bas, hihi).
Ögonen sotade jag med svart kajal, svart ögonskugga och tonade kanterna med vit skugga. Sen på med lite eyedust i vitrosa skimmer som pricken över i:et förutom en jäkla massa mascara. Så bara lite lipgloss på det.
Håret var fortfarande blött efter bodypump- och zumbapassen så det släppte jag bara ut och satte i två små blommor i håret.  Sen var jag redo för kalas. :)


Att kvällen hos Lisa sen slutade sittandes på hallgolvet och med hjälp får på mig skorna är en annan sak. HAHAHA! Söta är vi iallafall,  och glada. Dessutom är skorna jäkligt snygga.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du har rätt, maken blev skitsnygg! Inga lösfrallor? Har du så långa ögonfransar?

Och jepp, skorna är läckra. :)

2011-06-19 @ 22:19:00
Postat av: Sara

Hehe, nope, inga lashes förutom mina egna. :) De har vuxit till sig. :)

2011-06-19 @ 22:39:54
URL: http://starattraction.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0