Heldag med kul!

Idg har varit en riktig kompisdag!
Stack till medley och körde zumba. Carlos höll i den idag eftersom Carolina är sjuk. Ett jättekul pass och både Annje, Lisa och Lindsey var där, så några av vårt härliga gäng var med iallafall. Passet var skitkul med roliga låtar och allt.
Efteråt stannade jag och Lisa kvar och badade och Carlos joinade oss också. Mycket bus och stoj blev det så det var jättekul. När vi sen bestämt att vi badat klart så skjutsade vi hem Carlos till sitt flygplan på datan (hihi) och så åkte vi och handlade och gick ut med Freddy (vovven).

Vi var så trötta efter att ha badat så Lisa och jag bäddade ner oss i hennes säng och somnade en liten stund. Dock så ringde det på dörren sen så det blev ingen lång sömn. Hehe! Carlos kom och vi började fixa tacos och sen kom även lilla Emma och joinade oss till maten och filmen därefter.
Kollade på Karate Kid, den nya filmen, mumsade godis och gosade ner oss i soffan. :)

Att vi sen pratade en del om död och att jag grät en skvätt, det bortser vi ifrån. Hehehe! Ett jobbigt ögonblick, men det gick över sen. Jag har goa kompisar som finns där och kramar om en. :)

NU ska jag bara sova eftersom jag inte kunde göra det förra natten. Imorgon väntar jobb, men resten av veckan är jag leeeedig! :)

Puss och kram!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0