Nytt inlägg

Årets första inlägg, jag ha nackspärr! Det är inte skönt. Dessutom har katten kissat i min säng på mitt nya täcke. Inte kul. Så just nu känns det bara halvkul med alltihopa.
Men igår var en bra dag. Sov till tolvslaget på dan, käkade rejäl frukost och sen åkte vi till Norrköping på femårskalas. Lilla kusinbarnet Bianca fyllde år så vi firade henne med rosa prinsesstårta och presenter. Hon är så söt den lilla tjejen!
Sen blev det hemåt och vi åt pizza med mamma och Jansa.
Kvällen blev väldigt lugn, förutom att jag fick springa ner i tvättstugan mitt i natten och sätta upp en tid då. Skitkatt! Så enerverande. Hon har ju för fanken varit kastrerad i över ett år och inte kissat i sängen en enda gång förrän nu. Börjar hon nu igen så vet jag inte vad jag tar mig till! Vad gör man då när hon redan är kastrerad liksom... Usch, nu kommer jag gå och oroa mig att hon ska pinka och hålla på igen. Suck. Ne, det här blev inge glädjeinlägg...

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0