Kalla fötter!

Usch, idag slog det till med full kraft! Nervositeten pratar jag om. Fick nästan tvärnit i hjärnan när jag kom på att det är i övermorgon som makeupskolan börjar! Hjälp!
Vad ska jag ha på mig? Ska jag sminka mig? Vad ska jag ha för inneskor? Vad ska jag ta mina grejer i? Kommer det vara kul? Kommer det vara svårt? Jobbigt? Kommer jag trivas med lärarna? Kommer jag trivas med de andra eleverna? Kommer jag vara äldst? Kommer det funka? Kommer allt vara fel? Kommer jag klara det här???
På en sekund dök tusen frågor upp i huvudet och jag började må fysiskt illa på riktigt. Ändå vet jag att det här har jag ju pratat om i flera år. Självklart kommer det gå bra! Självklart kommer jag gilla det! Det är för min egen skull, jag har valt det här och vill det här. Men usch vilka kluvna känslor jag har just nu!

Jag lär ju inte kunna sova imorgon natt!

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Gumman, gumman, gumman!! Du kommer att fixa det galant! Du är ju redan så duktig så du ska ju bara finslipa lite ;) Du är en sån go tjej så de andra eleverna kommer i vilket fall som helst trivas i ditt sällskap, så jag hoppas att du trivs med dom oxå. Jag tror att det här kommer bli en rolig tid i ditt liv. Kom igen nu gumman! Nu är det inte långt kvar innan det sätter igång, och det kommer bli så jäkla bra. Tänker på dig!

Massa peppningskramar från mig :)

2011-01-22 @ 16:37:47
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0