8 o' clock

Hello!

Gick upp åtta i morse, det var halvsegt. Eftersom jag sovit så himla länge de senaste dagarna så var jag inte direkt van. Men upp och träna blev det, trots min stela nacke. Det var skönt att röra på sig. Nacken blev varken sämre eller bättre, så nu hemma, har jag suttit med vetekudde, druckit te och käkat keso. Ska ta en bit mjuk pepparkaka innan jobbet också. Om jag får förstås, det är ju Fredrik som bakat. Det fick jag. Hehe!

Imorgon blir det upp tidigt igen. Då ska vi statoilare upp till Globen på nån grej och så är det middag och sånt på kvällen. Vettetusan vad man ska ha på sig bara. Man ska vara "festfin". Det blir nog nya leopardklänningen eller nåt. Får se. Ska packa ikväll. Har inte orkat nu.

Tjingeling. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad duktig du är med träningen sara! grymt! hoppas att ni får det kanon i globen kram...

2011-01-14 @ 11:50:16

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0