Zumbamoves

I LOVE mina zumbapass! Idag har jag kört igen och även om jag är smidig som en träpåk så är det så imla roligt. Önskar såklart jag hade lite mera "latino" i kroppen så man kunde vicka på höfter och axlar, men vad gör det egentligen när det är så kul? Haha! Inte är jag ute efter att bli proffsdansare inte.
Idag var det Carlos istället för Carolina, men det gör ingenting, alltid lika kul!

Imorgon är jag ledig och då har jag bokat bodypump från fem till sex och sen halv åtta har jag bokat zumba också. Så det är en och en halv timmes dödtid däremellan, men ska gå en sväng på löpbandet tror jag och sen vila en stund och fylla på med lite energi. Det blir nog kanon.

Nu är det snart dags att pysa till jobbet.
Ha en trevlig alla hjärtans kväll mina kära!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0