I'm alive!

Kan börja med att sääga att det kliiiiiiiar! Tatueringen alltså! Mycket skorpor har redan lossnat men inte allt. Sen blir det ju en omgång till när jag ska göra klart den också. Hehe! Fin = Lida pin, men det vet vi ju redan. Därför vaxade jag ben och brasiliansk igår. Hehe! Så nu är vinterpälsen borta. I övrigt så tränade jag igår, bodypump och så var jag på jobbkurs. Sen såg jag film och åt pizza med Fredrik.

I helgen är det skola igen och det ser jag fram emot! Ska hem till Milla idag och öva lite smink och umgås! Ska bli så kul! Måste kolla upp det sista jag ska komplettera sminkväskan med också. De här nödvändiga sakerna som tops, bomull och lite sånt.

Men nu kanske det är dags att klä på sig. :)

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0