Sminkpraktiken

Hej hopp.
Ja gårdagen blev inte riktigt som tänkt. Men det gör inget, det var så kul iallafall!
Jag puttrade ner till Linköping och hittade utan problem till skolan. Hehe! Väl där så mötte jag Hanna och Anneli och vi plockade upp sminkbord och alla produkter. Såg riktigt fint ut!
Men grejen var sen att det inte km några tjejer. Jag sminkade två stycken, Hanna en och Anneli en. Mer blev det inte på hela dagen. Tyvärr! Det hade varit roligt att få öva mera. Det var ju en miss tyvärr, men inget som vi kunde göra något åt. Bara att hoppas att det bir bättre nästa gång. För det hade nog varit riktigt kul om det varit lite drag på det.
Nu ska jag fika med broder som fyllde år igår.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Usch vad trist, jag som trodde att varenda tjej tog chansen att bli sminkad gratis? Det är ju kul även om det är 80-tal eller någon annan stil, det är liksom lite som att gå till frisören, man blir ompysslad. Hoppas det dyker upp fler nästa gång, om det blir någon. :-)

2011-04-11 @ 23:11:23

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0