Stockholm Rockout!

Nu är jag hemma efter att ha varit hos farfar och handlat lite. Strax klar i tvättstugan också och har återigen dekorerat lite cupcakes och gjort en banankolapaj. Väntar på att Kenneth, Reneé och Maria ska komma hit. Vi ska käka pizza i Krokek och sen fika. Ska bli kuvl!

Och jag är så lycklig! Nu har det löst sig med Stockholm Rockout så nu har vi biljetter och ska massa bra band! Wohoo! Fick två biljetter till priset av en dessutom. Jag är långt ifrån en förespråkare av kreditkort, men ibland är plastkorten bra att ha alltså. Att jag inte tänkt på det tidigare. Vi köper ju alltid Sweden Rock-biljetterna så.
Så nästa helg är det rock n roll som gäller! \m/

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0