Fortfarande ont

Mörrn mörrn.

Ha en grym träningsvärk efter Bodypump-passet i lördags. Den har inte gett med sig ännu. Det var likadant första gången jag körde bodypump. Det ville inte ge sig och gjorde verkligen ont. Inte som vanlig träningsvärk utan ont ont. Men det är nog liiite bättre idag, men inte mycket. Kan fortfarande knappt sträcka ut armarna, så easyline-passet som jag bokat imorgon får jag nog stryka. Vill inte sabba musklerna på nåt sätt så de får vila istället.

Ska ta och gå ut en sväng nu i stormen, sen blir det till att diska lite och sen åka in till stan. Trots att räkningarna är betalda och det inte blev mycket pengar kvar så ska jag fika med Milla och mysa lite med en stooor kopp te och sen ska vi på klubbkväll på Make Up Store. Har ju trots allt presentkort som jag fick av mina underbara vänner när jag fyllde år, så det passade ju alldeles utmärkt. Hihi!
Kanske skulle man gå förbi tatuerar-Kalle också och kolla vad han skulle ta för några av mina projekt... Hehe! Får se sen om jag orkar.

Tjingtjong!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0