En kväll med Milla

Hade en toppentrevlig kväll med Milla igår. Vi fikade på Fräcka Frökens och sen var vi på klubbkväll på Make Up Store. Jag gjorde mig av med mina presentkort och lite till. Hihi.
Fikan var det jag nästan såg fram emot mest faktiskt, för jag var så sjukt sugen på en stor negerboll och en kopp te. Så det blev det. Men min favoritmacka Greken blev det också, eftersom jag inte ätit så mycket innan.
Kameran åkte givetvis fram så det blev lite bildbevis under kvällen.
Det spårar alltid ur, men det gör inget.
















Och det här handlade jag:

M magazine, Dual Foundation Helsinki, Blothing powder, Microshadow Spruce, Eyedust Extreme och ett läppstift vid namn Magic som jag glömde fota. Tvålen är en lavendeltvål som jag fick av Milla eftersom hon vann lotteriet. Då fick hon en pensel av mig som jag redan hade, så lite byteshandel blev det också.
Köpte också en vaniljbodylotion från Body Shop och duschkräm och rengöring från Yves Rocher.

Men det här med lotteriet alltså...galet! Tre av mina vänner har vunnit när de följt med mig. Skitkul tycker jag! Bara så otroligt! Nästa gång får nån ta med mig. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ser ut som ni hade jättemysigt! Vill mää ju!

Snart, snart får vi ses.

STOR KRAM

2010-09-29 @ 19:58:07
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0